sábado, 18 de febreiro de 2017

O ENTROIDO ESTÁ CHEGANDO!!!

Pois si, xa ule a filloas, orellas, cocido... Xa está aquí o Entroido!!! Non é que esta data a min, como porquiña que son, me guste moito, pero sei que a maioría de vós está desexando saborear todos eses exquisitos pratos e, algo que tamén a min me encanta: disfrazarse!!!!! Aínda non sei de que irei este ano, pero xa sei que vós ides ir de tribos urbanas. Carai, que modernos!!! Cal será a tribo máis achegada ao mundo dos porquiños? É que non sei eu se unha porquiña punk será moi arriscado, de rockabilly non me vexo; de gótica non, que xa son bastante "paliducha"; de rapeira podería ser; ou de hippie... Bueno, xa verei!!! Mentras tanto, lémbrovos que o Meco xa está instalado no corredor do cole, e que este venres anunciou o mandadiño para o luns, así que a buscar algo na casa que levar na cabeza o primeiro día da semana... E eu, que levarei?
 

Ningún comentario:

Publicar un comentario