luns, 10 de outubro de 2011

NOVO CURSO NOVO PROXECTO NOVA CAMPAÑA

Ola rapaces!!!


Hoxe quero facervos un anuncio moi especial.



     Os profes coa miña axuda, levan unhas semanas pensando, decidindo e artellando un novo tema para o PROXECTO E A CAMPAÑA DE ANIMACIÓN Á LECTURA deste curso. E parécenos que xa é hora de anunciarvos cal é o tema escollido.

     Durante este curso imos traballar o tema............
....
....
....
....
....

dos BOSQUES a través dun proxecto que imos titular:

SEMENTANDO BOSQUES DE PALABRAS

     E vos pensaredes: Por qué se escolleo ese tema e non outro???

     Fácil!!! Porque o 2011 foi declarado ANO INTERNACIONAL DOS BOSQUES

    Todo o traballo que vaiamos facendo ao longo do curso sobre o tema dos bosques e todos os recursos que recompilemos estarán á vosa disposición na seguinte páxina (pincha sobre a imaxe)


      Ahhhhh!!! Xa me esquecía!!!

      Ahora que xa temos tema e tamén un lema para o noso proxecto, fáltanos presentarvos o CARTEL DA CAMPAÑA. Pero neste punto, os profes aínda andan a traballar como a locos!!! Ademáis eu aínda teño que ir a mercar un traxe especial relacionado cos bosques porque, de momento, aínda ando co bikini, coas aletas e coas gafas de mergullar do curso pasado. De seguro que os profes, me axudan a escoller o modelo e me sacan unha foto bonita para ensinarvos.

Estade ben atentos!!! Xa veredes que "juapa" me poñen.

Ningún comentario:

Publicar un comentario