luns, 13 de febreiro de 2017

DÍA DOS NAMORADOS E A AMIZADE


O "doodle" de hoxe adiantouse un día á celebración do 14 de febreiro. Nesta data ten lugar unha celebración tradicional coñecida coma o "Día dos Namorados", aínda que nalgúns países tamén se denomina "Día do Amor e a Amizade". E para esta data tan romántica, Google preséntanos a un animal moi peculiar orixinario de Asia e África: o pangolín, con quen podes realizar varios xogos: facer unha torta, compoñer unha canción de amor da India, aprender un baile da China ou facer un ramo de flores.
Día de San Valentín 2017 (día 4)

Pero eu tamén vos quero deixar aquí dous temas musicais moi apropiados para esta celebración. O primeiro deles, de O Sonoro Maxín, que algunhas das persoas seguidoras do blogue xa coñeceredes. Titúlase "Quérote máis" e a letra di o seguinte:

Teño soños de colores cando non podo durmir,
sigo esperto toda a noite e non deixo de bulir.
Dando voltas no meu leito teño gañas de voar,
sáeme o corazón do peito seica poderá estoupar.
Cando facemos o pino a limpar no ceo os pés
 ou botamos aturuxos
antes de que pase o tren.
Cando che dou a pulseira
feita con mil alecríns,
mírote ós ollos decote
para poderche así dicir:
Quérote máis, quero, quérote máis
que a tortilla de patacas con xamón
quérote máis, quero, quérote máis
cada vez que me latexa o corazón.
Teño na boca un sorriso
e nos ollos un candil,
que ninguén pode apagar
cando corres xunto a min.
O meu corpo treme enteiro,
 tremen pernas, tremen mans,
 sáeme o corazón do peito
seica poderá estoupar.
Ao pintar arcos da vella
de colores polo ar,
cando escribes o meu nome
nun espello ou nun cristal.
Ao encendermos unha radio
e este son poder ouvir,
mírote aos ollos decote
para poderche así dicir.
Quérote máis, quero, quérote máis
que a tortilla de patacas con xamón
quérote máis, quero, quérote máis
cada vez que me latexa o corazón.(bis)
Maite zaitut, maite maite zaitut
que a tortilla de patacas con xamón
Maite zaitut, maite maite zaitut
cada vez que me latexa o corazón. 


Aquí tedes o vídeo:


E xa que vai de música, un dos poemas de amor máis fermosos escritos na nosa lingua: "Moraima". O autor do mesmo é Celso Emilio Ferreiro, que llo adicou á súa muller. Hai moitas versións da mesma, déixovos unha para que a desfrutedes escoitando e lendo o poema se premedes AQUÍ. A cantante, María do Ceo.
Outra opción é esta "Moraima" de Milladoiro, un dos grupos galegos máis importantes da historia musical do noso país, ao tempo que vedes este vídeo con fermosas imaxes de Galicia:


Ningún comentario:

Publicar un comentario