xoves, 22 de outubro de 2015

SAMAÍN 2015

Tedes ganas de facerme traballar, eh? Nada máis comezar o outono e xa comezades a activarvos por completo. Que alegría me dá que me fagades traballar tanto!!! Non sei vós, pero o meu buzón é o meu pasatempos, así que cada vez que o abro e atopo algún papeliño, algunha carta, algún debuxo... Non vos imaxinades o contenta que me poño. 
Esta semana, para celebrar o próximo día 29 o Samaín, deixeivos a convocatoria para o VI Concurso de Relatos de Medo, e esta mañá xa vos vin moi concentrados escribindo as vosas historias. Tanto foi así que non me atrevín a interrumpirvos!!!
Pero por se queda algún rezagado/a que non sabe moi ben de que vai isto, aquí quedan as bases para que se anime a participar:


Ademais, tamén convocamos o Concurso de Cabazas, así que xa vos vexo esta fin de semana percorrendo as leiras de toda a veciñanza para conseguir unha cabaza que se axeite á composición que tedes pensada. Eu xa estou imaxinando... Pero non quero dicir nada para non dar ideas. Esperamos a que vaian chegando o luns e veremos con que nos sorprendedes!!! Se queredes volver ler o díptico, que ademais inclúe algunha información para saber máis sobre esta celebración tan antiga, aquí queda á vosa disposición:

MOITO ÁNIMO!!! A vindeira semana ímolo PASAR DE MEDO!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario